Wednesday, February 17, 2010

birthday gift and a card...

Zainspirowana Llooką i jej pięknymi naszyjnikami zrobiłam sobie niedawno jeden dla siebie, który pokazałam wam już tutaj.

Jak to zwykle bywa nie minęło kilka dni i chęć zrobienia kolejnego szybko się pojawiła :) Dodatkową motywacją było oczywiście zmówienie na naszyjnik w prezencie urodzinowym. Miał być uniwersalny, więc pokusiłam się o tradycyjną czerń.






Skoro to urodziny, no to w komplecie zrobiłam retro kartkę. Mam nadzieję, że spodoba się zarówno osobie, która go zamawiała jak i solenizantce :)




9 comments:

Magdalena Buraczewska-Świątek said...

uwielbiam wszystko, co retro, a gdy połączy się to z klasycznym wyglądem, to już w ogóle

świetny prezent (Francja elegancja) :)

Romantyczna Kobieta said...

uwielbiam pepitkę, a tu proszę super, do wszystkiego pasujący modny dodatek ;) gratuluję cierpliwości przy szyciu kwiatka! :) pozdrawiam cieplutko!

Sklepik said...

Bardzo ładny naszyjnik ale i kartka niczego sobie jest!!

Unknown said...

Bardzo ładnie wyszedł Ci naszyjnik i karteczka.
Chętnie dostałabym taki prezent ;D

Pozdrawiam wieczorkowo.

Unknown said...

beautiful necklace!

btw I would LOVE it if you checked out my new blog!

http://diyainherstilettos.blogspot.com/

Peninia / Gosia said...

Świetny naszyjnik:)Bardzo mi się podoba :)

Renata said...

Bardzo udany zestaw. Pepitka jest ponadczasowa :)

Pozdrawiam serdecznie

Violetka said...

wietna pepitaka! Idelanie pasuje do tego naszyjnika!!! Super!!!!

Violetka said...

Miało być świetna ;p pozdrawiam serdecznie