Wednesday, October 27, 2010

Grandma's Patchwork

Stresy i codzienne pierdoły znów mnie porwały od Was na dwa tygodnie, a tu tyle do opowiadania.

Po pierwsze serdecznie dziękuję Madzi z Zaczarowanego Szydełka za wspaniałą niespodziankę jaką mi zrobiła. A cóż to dokładnie postaram się wam pokazać już wkrótce.
Ja osobiście nic nie wymodziłam w ostatnim czasie, bo z pracy wracam wieczorami, potem kolacja, kąpiel i upragniony sen. Na blogowanie czasu braaak, a gdzie tu usiąść i coś wymodzić.. marzenie..

Ale nie każdy tak sobie "bimba" jak ja, na przykład moja babcia.. wiecie co ta Kobieta natworzyła w ostatnim czasie.. no mnie aż zatkało. Patchworkowe cuda jak się patrzy... co tu dużo gadać - należy oglądać :)

Niebieski Country Pled





Szafa z niespodziankami :)


Country pudusia w różu


Country Rose I


Country Rose 2


Country Rose Pled


No i jeden z moich ulubionych Red Rose Country




No i jak Wam się podobają?? Ja jestem zachwycona :)

Musiałam je jakoś nazwać żeby rozróżnić :P
Niebieski już jest u mnie na fotelu.. nie mogłam się oprzeć. Dziękuję Babciu :)

Was serdecznie pozdrawiam i miłego weekendu życzę.. u mnie Halloweenowy wieczór w sobotę.. a przebieram się za tę damę : http://www.youtube.com/watch?v=qaMcImrNnOQ

11 comments:

Ola_83 said...

Wow! ale Twoja Babcia cuda prawdziwe zrobiła! zakochałam się w tych różach i krateczce! piękne!

pozdrawiam serdecznie i udanej zabawy życzę!

alizee said...

Nosz... po prostu usiadłam z wrażenia, a już najbardziej "dobiła" mnie ta szafa z patchworkami. Marzę o takiej (z dużą ilością patchworków oczywiście).
Pozdrowienia dla Babci, a Tobie miłej zabawy :))

Raj Lal said...

No ja też usiadłam z wrażenia...Cudne!!

Atena said...

Witaj, bedziesz wspaniala dama tylko uwazaj aby dlon Ci tak nie odpadla;-))))

To co tworzy Twoja babcia to prawdziwe dziela, jestem zaszokowana, iloscia, pieknem , starannoscia wykonania, taka babcia to prawdziwa skarb.
CUDOWNE!!!!!

Pozdrawiam serdecznie Was obie.

AgnieszkaMD said...

Twoja babcia, to istna torpeda maszynowa :).
Piękne rzeczy poszyła, a ostatnia praca też jest moją ulubiona :).

Trzpiot said...

hm, babcia nie potrzebuje jeszcze jednej wnuczki? ;)))
śliczne co do sztuki

violka said...

No to już wiem po kim odziedziczyłaś smykałkę do tworzenia rzeczy pięknych :) Pozdrowienia dla Babci i Ciebie :))

Trzpiot said...

Radosnych i pogodnych Świąt!

Romantyczna Kobieta said...

Kochana co się z Tobą dzieje?? :(( Daj znać czy wszystko ok...

Conny's Cottage said...

woooow i love your Quilt.

very very lovely


hugs Conny

Judytta said...

Gdzie jesteś??