Thursday, September 24, 2009

forest walk

Ostatnie 2 tygodnie, są istnym szaleństwem.. mogę policzyć na palcu jednej ręki jak często wchodziłąm na bloga.. jakiś taki zawirowany,stresujący i natłoczony obowiązkami ten wrzesień się stał.
Aby się odstresować pojechałam sobie z pieskiem do lasu.. poszukać pierwszych grzybków, nazbierać jakieś przydasie typu szyszki etc. ale przede wszystkim odciąć się od miejskiego zgiełku choć na parę chwil. Z paru chwil zrobiło się 3,5 godziny..znalazłam prawdziwka, kilka czarnych łebków i podglądałam leśne stwory.. oczywiście wiernie mi towarzyszyła Kira, która okazała się świetnym tropicielem grzybów! :)


Wpadłam na kilka pajęczyn, dwa razy potknęłam się o wystające patyki i wybrudziłam się jak prosię.. ale i tak było cudownie. Mam nadzieję, że wy również "grzybujecie" po lasach :)

Przy okazji chciałabym jeszcze serdecznie podziękować Madzi z Zaczarowanego Szydełka za piękne wyróżnienie, to moje pierwsze wyróżnienie więc jest szczególnie ważne. Osobiście, chciałabym je przekazać, jak to w zwyczaju bywa następującym drogim mi blogowiczkom:

Mam nadzieję, że i wam to wyróżnienie da wiele radości :) Przy okazji zdradzę tylko.. że szyję swoją pierwszą Tildę.. doświadczać jak powoli powstaje ze skrawków , to coś niesamowitego!
Już wkrótce się ujawni w całości :)

Dopisane 10 minut później:
Tak sobie wchodzę na wasze blogi by poczytać co u was.. a tu u Trzpiotki drugie wyróżnienie na mnie czeka.. hihi... co za niespodzianka!

No to podwójna radość i oba bardzo ważne! Dziękuję serdecznie:) to wyróżnienie pragnę przekazać w ręce Wyśnionego Zacisza za piękny opis i polecenie mi The Fall

5 comments:

Weronika said...

Bardzo dziekuję za wyróznionko - to moje pierwsze!

Odpowiadając na pytanie gdzie ten sklep odsyłam na stronę internetową koralium.pl i na wrocławską 25a (koło kupca).

Pozdrawiam!

Unknown said...

Gratuluję wyróżnienia!
Jest mi strasznie miło,że wśród wyróżnienia przyznanego przez Ciebie jest mój blog.Dziękuję bardzo :)

Na Tildę czekam z niecierpliwością.
Na pewno będzie cudna.

Pozdrawiam serdecznie.

savannah said...

Dziekuje, dziekuje, dziekuje -to pierwsze wyroznienie jakie dostalam i nie bardzo wiem jak sie trzeba z tym obchodzic. Moze Ty mnie troche douczysz... ?
Ciesze sie , bardzo :) !!!!!

Twoje zdjecia z wypadu w las sa niesamowite, jest wlasnie tak, jak ja sobie wyobrazam las jesienny.

Ja wybieram sie jutro w gory, niedaleko Wiednia, na caly weekend, zabieram oczywiscie aparat - bo jakzeby inaczej?

A Twojej Tildy wyczekuje z niecierpliwoscia, juz jestem ogromnie ciekawa na jaka sie zdecydowalas ? Wiec pracuj pilnie...pozdrawiam ciagle jeszcze cieplo i slonecznie :)

Renata said...

Gratuluję wyróżnień i dziękuję Kochana za to dla mnie, to przeeeemiła niespodzianka :-)

Fajnie jest czasem oderwać się od codzienności i wybrać na taki spacer. Bardzo fajne zdjęcia :-))

A na Tildę czekam z niecierpliwością :-)

Pozdrawiam Cię serdecznie

Trzpiot said...

A ja paskuda nie podziękowałam. Więc z całego serca dziękuję, późno ale szczerze :-)