Monday, September 14, 2009

Breadfest and the bonus

Tak jak obiecałam, oto dodatek do Candy, który już dziś będzie losowany :) Mam nadzieję, że te drobiazgi będą przydatne, do Decu i nie tylko =)
Dziękuję wam bardzo serdecznie za udział w moim
pierwszym Candy. Jutro z samego rana podam szczęśliwą zwyciężczynie :)
Weekend był bardzo, ale to bardzo udany i twórczy. Spotkałam się z babcią "na mieście" odwiedziłyśmy Jarmark Staroci, gdzie jak zwykle znalazło się kilka nieodkrytych skarbów, które zabrałyśmy do domu. Wiele przedmiotów oczekuje teraz na "przeróbkę" i "odmłodzenie". Oto jeden z nich, piękny koszyczek,który otrzymał nowy wizerunek:

Na Starym Rynku odbywało się Święto Chleba, piekarze to istni artyści tylko spójrzcie co potrafią zrobić z ciasta :)

Aż zgłodniałam od samego patrzenia.. idę na śniadanko i pyszną herbatkę owocową.. smacznego i wam życzę :)

3 comments:

raeszka said...

dodatek do candy na pewno się przyda :), już nie mogę się doczekać jutrzejszych wyników, a ze starego koszyczka zrobiłaś śliczniusi :)

savannah said...

swieto chleba...mniam, mniam, to cos dla mnie, najwiekszej wielbicielki naszego chlebusia, na sam widok dostaje apetytu. Kiedys napisalam wiersz o chlebie, poddalas mi dobra idee, chyba "wrzuce" ten wiersz na moj blog.Jezeli pozwolisz wykorzystam ku temu zdjecie z Twoich odwiedzin tych swiat chleba :) pozdrawiam cieplo

THE said...

oczywiście, nie ma problemu, zdjęcia służą pomocą :p